God eftermiddag

Hej alla blogg läsare
Snart ska jag vara med Milla, AGAIN!
Var med henne igår och det var skit kul
Jag vet inte irekt vad jag sa skriva med jag kan skriva vad dagens låt är :)
ÄR...
K'NAAN - Is Anybody Out There? ft. Nelly Furtado
JAG BARA ÄLSKAR DEN!!!
En av mina favo låtar just nu!

Gammal bild/SMS men who cares? som jag brukar säga
Just nu lyssnar jag på musik och gör lite olika saker
Jag gör en lista på vad jag vill ha för jag vet inte vad jag ska blogga om
1.En system kamera(har bara en gammal)
2.Flera iPhone 4s skal
3.Kläder
4.Solglasögon
5.Smycken
6.Kamera rulle till min pappas gamla system kamera som är min nu så jag kan fota
7.Lösnaglar som håller fast bra
8.Nagellack
9.Löshår/förlängningshår
10.Sommarväder

Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0