Novell, The Hunger Games, Zumba...

TJAAAAAAA! Aldina här yo!
Nää skoja bara...Igen!
I måndags skrev jag en liten bit av min vänskaps-novell och jag kommer lägga ut den här på bloggen men min vänskaps-novell liknar mer en sorgsen-novell i alla fall så långt jag kommit ;p
Jag har precis duschat och jag längtar tills på lörsag för då ska jag se THE HUNGER GAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG LÄNGTAR!!!
Ska gå dit med en av mina bff's hon heter Jasmina men jag kallar henne för Jassie♥
Sorry för dåligt uppdatering ;s
Juste idaghade jag min sista gång jag va på Zumba den här terminen
Vi fick inget diplom eller så men vi ska få något via post men vi vet inte vad...ÅHHH VILL VETA

http://www.youtube.com/watch?v=TTQUrGbhFy8
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAAAA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!
I LOVE LILLABLOGGEN
Puss & Kram♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0