E så glad :D

Hej alla sötisar <3
Idag har det vart underbart väder ^^♥
Sen fick jag en hjärtformad autograf av Thäsy E SKIT GLAD!
BARA ÄLSKAR HENNE OCH HENNES BLOGG 
Om det ser det här Thäsy så TACK SÅ MYCKET XD♥
Aja jag satte upp den i bänken men jag tänkte ta hem den fast jag glömde det
Asså jag känner Thäsys lillebror så det var så jag fick auton
Tack Ollie :D
Aja ska inte vara så jobbig men kolla på hennes blogg http://thasy.wordpress.com/
Här kommer en bild:
Tog fotot idag
Svettades så mycket idag!!!
Hade magtröja och legjeans och en kofta eller vad man ska säga

Juste jag glömde göra dagens låt igår
Igår var dagens låt...
Akon - Sorry, Blame It On Me
Jätte bra låt ☺
Och...
ÄR...
Kapten Röd - Saknade vänner
LOVE THE SONG SO MUCH!!!
Puss & Kram ♥


Kommentarer
Thäsy

Åhh men gud va du är gullig Aldina! Visste inte att du tyckte om mig och min blogg så mycket! Blir litet generad här nu ju :$ haha Men vad sött av dig! Haha det var så roligt för Oliver sa åt mig att skriva autografer och jag blev helt paff, trodde det var ett skämt. Men vad kul att du blev så glad! Massor av kramar till dig!
p.s. bara för det får du en länkning nu! PUSS!

Svar: Haha tack för länkningen. Jag kollar på din blogg varje dag och jag älskar den och då frågade jag Oliver om han kunde ge mig en auto från dig ^^Förresten jag såg täckningen du rita till Oliver fett snygg asså blev förvånad att du kunde rita så bra :o
Saknar dig och alla på dance camp :( Vi hade så kul! Ha dance camp igen och då ska du och Kristina lära oss nya danser
Puss och kram♥
Ps.Blir glad över allt snällt du säger haha :D♥
Aldina

2012-07-01 @ 21:12:27
URL: http://thasy.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0