Lalala

Hej mitt senaste inlägg så sa jag att jag skulle förklara varför jag hade ont i öronen
Jo det finns en man här där jag bor som typ har ADHD eller något sånt så han pratar för sig själv och jag satt vid datorn och min kompis Julia skulle ha den andra datan men då satt den där mannen där så vi gick till personalen så hon fik en laptop men han satt där och prata för sig själv sen track han på knapparna skit hårt så man trodde att knapparna skulle gå av o.o
Sen så fick jag typ ont i huvudet och ont i öronen för vi satt där medans han var där i flera minuter -.-
Jaa det var det måste avsluta för jag ska till skolan men först måste jag byta om
Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0