Vässarö, osv.

Asså om ni undrar varför jag bloggar så lite är det för att först så loggar jag in jag skriver lite sen är jag TVUNGEN att göra något annat! Tänkte börja med dagens outfit men jag börjar inte idag med det.





Testa lite smått på R-Remby
Här kommer lite bilder på mig...


Julia sminka mig lite grann

Juste pappa sa att jag skulle få en ny systemkamera!!!!!! TAAAAAAAAAAAAAAACK PAPPPPPPPAAAAAAA!♥
Nu på Fredag ska jag till Vässarö med klassen. Under den 2 och en halv timmes resan i bilen kommer man typ få chips och sånt i bilen och sen finns det en kiosk på Vässarö så man får gå och köpa godis och sånt där. Man får ta med pengar men man måse inte. Man får 100 kr där!!! SÅ JÄVLA LYXIGT, HELA KLASSRESAN ÄR LYXIG!!!!
Det kanske kommer vara andra klasser där, jag vet inte.
Ska försöka blogga mer.

Puss & Kram♥


Kommentarer
tjej i 6an

Haha, så var det för oss också när vi var på vässarö, men kolla. Du får inte 100 kr. Du får ta med dig 100 kr. Dock är vässarö skitkul och asnajs , förutom att allt i kiosken var rena rånet! Typ 25 spänn för en chipspåse. LOL. Jaja

2012-05-31 @ 08:06:17
Aldina

Vi fick 100 kr av föräldrarna för att vi hade pengar kvar i klasskassan :)

De var ganska najs men när vi var där(kom hem idag)regna de hela tiden så det var dåligt men i övrigt var det skit kul :D

2012-06-03 @ 17:53:46
URL: http://mittlivsomaldina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0