1 April


HAAAAAAAAJ!
Idag är det 1 april ju ;)
Har ni blivit lurade idag?
I sånna fall dela gärna med dig om det genom att kommentera det här inlägget :D
Lite gammal rolig bild xD
Okej jag lyssnar på en av mina favo komiker(shan the man atci azzå shan atci)
Här kommer lite info om mig:
Ålder: 11
Föddes: 19 december 2000 15:15(kvar över 3)
Familj:mamma, pappa, brorsa
Bor:Sverige
Kommer från: Bosnien fast e född här, och e lite turkisk också
Favo artist:MÅNGA ;DDD
Favo låt:Också många 8D
Vill bli: Skådespelerska eller fotograf(min pappa och farfar VAR det)
Mobil: iPhone 4s vit(LOVE MY MOBILE)
YEEAY NYTT REKORD PÅ TEMPLE RUN mwihihi
PUSSSSSSSS ♥


Kommentarer
Julia F

Så rolig bild hahahaha!

2012-04-02 @ 10:03:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0