Bilder

Hej alla bloggläsare :)
Idag kom jag ju hem från Tyskland men jag orka inte blogga när vi var hemma men nu så blggar jag ju
Jo jag hade lovat att lägga ut bilder från tyskland men orkar nog inte lägga upp alla för det e typ 100000 bilder
skulle vilja ha den till höger(vet inte varför jag inte köpte den, eller jo typ, för jag ville inte slösa mycket pengar alltså jag köpte redan typ två saker)
Sen fanns det pennor och jag köpte den gröna

STORA KLUBBOR
Men i en såndär klubba finns det typ fler
Stora mentos...
Det e ett shopping center om ni undrar ;D
Stooooooooooooooooooooor kaffe kopp
Det var bara några bilder...ha 100 st till
Puss ♥


Kommentarer
Anonym

Tjoo !

Aldina :)

Emmh.. jag vill attt du bloggar varje dag eller varannan :)

Det kanske é jobbigt och man glömmer bort men jag bloggar varannan och ibland varje dag :)

Kram !!

2012-04-19 @ 18:40:58
Anonym

ojdå nu glömde jag en sak!

JaG SKREV DET DÄR MED ATT JAG VILL ATT DU BLOGGAR OFTARE FÖR ATT JAG TITTAR PÅ DIN BLOGG TYYP VARENDA DAG :)

kRAM IGEN !

2012-04-19 @ 18:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0