GLAD PÅSK

Idag har jag haft skit kul med Milla och Jennifer(dom går i 5b jag går i 5a) fast jag var mest med Milla
Yeaaah...Så vi skulle spela king och sen igår baka jag och några andra på fritidsgårn och sen idag så tyckte jag inte så mycket om den så halva min muffin eller om man ska säga muffin till det eller om de heter något annat men WHO CARES?
Typ mer än min halva muffin slängde jag på marken xD
Ja så ligger det till
Juste idag gömde vi 5:or ägg eller snarare 5b bara för att vi var tvungna att ha SO då -.-
Sen så klädde jag ut mig  typ i onödan och sminka mig i onödan och stressa mig onödan för att jag inte var helt utklädd till en hare/kanin fick jag inte dela ut godis till klasser och jag saknade bara kanin öron och jag hade inte ens det och hur ska jag kunna få tag på det då, utan att köpa eftersom det inte fanns att köpa men endå...
Många i vår klass fick inte göra nånting idag, jag var en av dom...
Aja annars var dagen bra <3
Jo på söndag morgon ska jag till tyskland åhh ska typ va i bilen 1 och 1 halv timme i bilen, flyget 2 timmar sen åka buss 1 och 1 halv timme, åka tåg 1 och 1 halv timme och sen ska  jag åka tunnelbana 10-15 min sen tror jag att jag kan går eller åker bill några min jag TROR det bara
AJA DET E PÅSKLOV NU!!!
NU SKA JAG FORTSÄTTA CHILLA!!!
Förresten kanske inte kommer blogga medans jag e borta jag åker på söndag och är där en vecka <3
STOR PUSS OCH KRAM OCH GLAD PÅSK!!!♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0