Hi my darlings ♥

Hej sötisar fick en fin kommentar av en som läser bloggen♥
Tack Lova ♥
Idag var jag med Milla igen :'D♥
Vi var ute osv
Från igår(Lördags)

Från Torsdags tror jag 8D
Sen har man fått ett nytt skal men lägger ut en bild på den en annan gång

Lite faktaaaaa om mig

1.Går i 5:an(5a) ska börja i 6:an efter sommarlovet
2.Har brunt hår och bruna ögon
3.Älskar att shoppa
4.Älskar att sola och bada
5.Gillar komedi filmer väldigt mycket
6.Tror INTE att jorden kommer gå under det här året
7.Längtar tills sommarn kommer alltså sommar vädret
8.Längtar till sommarlovet så man slipper skolan och kan ha roligt
9.Älskar att kolla på lillabloggen, anagina, shan the man och fler
10.Vill gå ner några kilon(jag behöver inte men jag vill)

Puss & Kram ♥


Kommentarer
Your BEST FRIEND tror jag ? ;)

Fett snygg bild på diiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

Duuuuuuuu veeeeeeet inte hur mkt jag är aaaaaavuuuuuundsjuk på dig!

Hur kan du få så perfekta bilder*!!!!11??

Jag vill bara svära!!1

Du vet nt hur min händer är skakissssws nu!!

Ocjdå skriber lite fel gör ejn det med menign !

AA jag kan tn hantera detta!!!!!!!!!!!!!

dET SER UT SOM OM DU ÄR 15 -16 PÅ DENNA BILD!!!!!

SNYGGISH!!!!!!!!!!

2012-04-23 @ 18:17:13
Lova.. Du vet <3333

DU ÄR JU VÄRLDENS FINASTE MÄNNISKA, MÄNNISKA!!!

Visste du att jag oxå längtar efter sommarlov, slippa skolan och allt, påtal om komedi filmer har du sett Yesman? Om inte gör det :D, Älskar lillabloggen (I)

<'3333333333333

2012-04-25 @ 20:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0