Sista dagen

Sista dagen idag, och imorgon åker jag till TYSKLAND
Är väldigt trött och jag vet inte varför jag är uppe just nu xD
Okej här är lite snabb fakta om mig för att jag har tråkigt..TYP
1.Bara ÄLSKAR att sjungaoch lyssna till musik ♥
2.Har en vit iPhone 4s LOVE MY MOBILE <33
3.Har aldrig haft mascara, tycker inte att jag behöver det(har ganska långa ögonfransar) 
4.Jag vet inte varför jag tog upp punkt nr 3
5.Jag vill bli skådespelerska eller fotograf
6.Min pappa var fotograf förut så jag ska lära mig att fota av honom.Och jag har fått hans gamla system kamera :D♥
7.Jag är ett STORT fan av Smosh ♥.♥
8.Åtta är mitt lycko tal <3
9.Älskar känslan av sommarn ♥
10.Jag hatar när andra ljuger om någon som inte gjort något

Puss & Kram ♥


Kommentarer
Lova.. Du vet <3333

Jag vill också bli skådespelare elr fotograf :O

<33 ♥

2012-04-11 @ 15:06:12
Lova.. Du vet <3333

Du e JÄÄÄÄÄÄTTE SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!! ♥♥

2012-04-22 @ 17:34:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0